Lunch

Har just käkat min goda lunch. Mums!! Gillar verkligen de receptet, för de e både gott, lättlagat å rätt billigt. Tar inte så lång tid att göra den heller.
Om jag kommer ihåg kan jag skriva ner receptet här på bloggen, som ett litet tips till er hungriga utan fantasi :)

Nu e jag iaf mätt å belåten. Försöker smälta maten lite innan jag ska ut å fortsätta jobba, för vet ni hur kämpigt de e att hämta kor på bete när man e riktigt mätt? De e en bra bit att gå, över stock å sten, genom stängsel.. Även om jag e rätt vältränad blir de lite jobbigt att släpa runt på en full mage som samtidigt snor plats från lungorna :)

När jag kommer hem ska jag laga en renskavsgryta har jag tänkt. Får se om Johnnie e hemma, annars blir de en trevlig ensam-hemma-kväll! laga lite mat, kolla på tv å sen krypa till kojs i väntan på att älsklingen ska krypa ner bredvid när han slutat jobbet på morgonkvisten.

Trivs väldigt bra me livet just nu!

Kommentarer
Postat av: camilla

haha läste din blogg å tänkte .. va de inte anna som gillade mammas renskavsgryta så mkt? tänkte fråga å ev. skicka receptet. men så läste jag att du skulle göra de.. haha ... hoppas han gillar de :) kram

2009-09-15 @ 19:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0