Mitt i veckan.

Skrev rubriken, stannade upp, funderade lite å var sedan tvungen att kolla på mobilen om de verkligen var onsdag! Emellanåt tappar jag tidsbegreppet helt..

Bara några få dagar kvar tills jag å ett gäng härliga kompisar ska iväg på kryssning! Tyvärr blir Johnnie kvar hemma, men vi får försöka boka upp lite tid för varandra sen :)

Johnnie e så underbar. Han säger så otroligt fina saker till mig å han får mig verkligen att känna mig speciell å unik. Framförallt nu när vi inte ses så mkt säger han väldigt härliga saker på telefon å när han kryper ner bredvid mig om nätterna när han kommit hem från jobbet.
De märks att jag verkligen betyder något för honom å att han gillar mig väldigt mkt. Trodde att jag skulle få väldigt svårt att lita på en kille igen, men för var dag som går släpper jag honom längre å längre inpå mig.
Ska jag vara ärlig, så var han nog precis den kille jag behövde! Pålitlig, charmig, förstående å alldeles underbar!

Nu ska jag ut å bygga stängsel!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Är väldigt glad för din skull :)

2009-09-23 @ 19:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0