Söndag kväll!

Så var de söndag(om nån missat de). idag tog jag å Johnnie en skön sovmorgon innan vi begav oss hem till mina föräldrar för att fixa min krassliga bil. Verkar som om Galanterna har hamnat i en rejäl svacka för tillfället. En krockad å den andra går dåligt. Men nu har jag å Johnnie bytt lite grejer å förhoppningsvis ska den gå lite bättre nu. De e bara att vänta å se!
Har lärt mig en del idag oxå, för Johnnie har bara stått bredvid å sagt hur jag ska göra å jag har gjort de. Jag kan inget om motorer, men idag har jag lärt mig en del. Lär mig alltid bäst om jag för göra de själv!

Igår var Johnnie på 30årsfest å jag som skulle köra dom(Johnnie å en kompis) både dit å hem åkte över till Emilia. Vi käkade pizza å sallad(jag köpte sallad eftersom jag inte var sugen på pizza) å sen högg vi in på efterrätten. Chips, dipp å godis :)

Emilia poserar innan hon hugger in på chokladen!


Jag under lördagskvällen:



Vi hann se 2 filmer innan grabbarna ville åka hemåt. En mkt trevlig kväll må jag säga!

Johnnie innan han åkte på festen. Pipa i munnen å en öppnad öl bredvid! Han anser att de e godare att röka pipa än vanliga cigg. själv har jag ingen åsikt då jag håller mig ifrån rökningen helt.



En kompis kommenterade mitt förra blogginlägg såhär:
"Dagens outfit kickade röven på dom flesta man ser i andra bloggar! :D Fan, sådär borde mer folk gå klädda till vardags"

Haha, så sant så!

Finns 2 saker jag älskar hos killar: 1. Deras parfym, mums! 2. Killar i arbetskläder, grrr!

De e sexigt me både killar å tjejer i arbetskläder. Killar älskar att se tjejer i arbetskläder. Tro mig, jag vet! De kan göra dom helt galna :) Har jag inte rätt?

Nä, nu måste jag dra. Ett berg av disk väntar hos Johnnie(som just nu sover i min säng).

Avslutar med ett foto jag tog idag:


Tycker du de e trångt att sova 2 i en 90cm-säng? De finns dom som har de värre..

nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej! Tack igen för igår. Superkul! Fattar dock inte hur jag kunde godkänna den där bilden, jaja... Jag har börjat blogga igen. Enjoy!

2009-09-20 @ 20:54:00
URL: http://millanslivnu.blogg.se/
Postat av: Tobias

Haha, jag är din vän :D Men du har helt rätt, finns få saker som är sexigare än fina tjejer i lagom slitna/ skitiga arbetskläder.

2009-09-21 @ 00:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0