Trött!

Usch, blir sent ikväll.. e hemma hos mor å far just nu å har fixat lite smågrejer.
Kurrar i magen gör de oxå :(

Har gått å deppat i 1½ vecka nu, å äntligen börjar jag se ljuset i tunnelns slut så att säga. sen bilolyckan har jag bara deppat å inte alls haft lust me något. Vet inte riktigt varför, men de blev helt enkelt lite för mkt motgångar på en å samma gång helt plötsligt. De e alltså inte bara min vita bil(som numera ser ut som en bulldog) som tynger mig.
Men som sagt, de går åt rätt håll. Å de e inte fy skam att få köra min älskade Galanten igen :)
 
Ska tvätta honom i helgen, han förtjänar de :)
Han var trasig när den vita krockades, men me lite hjälp från Jimmy å Johnnie ordnade sig allt. Jimmy(brorsan) lånade ut sin Jetta å Johnnie hjälpte mig fixa Galanten. Var fördelaren som trasslade igen. Kolet var borta, inte undra på att han gick dåligt..
Nu e Galanten iaf fit for fight igen!

En liten snabb fråga bara: Va e de här för bär? hittade dom i kohagen å kunde inte komma på de..

Kom en riktig störtskur idag. Som tur var hade jag hunnit in på lunch då(annars brukar de börja regna lagom till att jag ska kolla djuren ute på betet). Korna e så söta, för dom brukar traska hemåt när de börjar regna. Alla 130 i en lång rad :)



nä, nu ska jag åka hem till johnnie å krypa till kojs. tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0