Fullt upp!

Våren är här(med vissa små snöfall här och var) och det är underbart!
Pratade med Camilla häromdagen och hon undrade om jag lagt ner min blogg. Nix pix hallonmix! Mig får ni stå ut med ett tag till!
Dock har jag legat lågt med skrivandet på senaste tiden, har helt enkelt prioriterat annat.

Sitter på jobbet just nu. Mätt i magen och börjar bli trött.. Ska jobba hela helgen då chefens pappa rest bort så jag kommer bo kvar här på gården. Så förhoppningsvis kommer jag klottra ner några fler inlägg under helgen :)

Imorgon ska jag in till stan efter förmiddagsmjölkningen, förövrigt händer det inte så mkt under helgen. Tror jag iaf, man ska inte säga för mkt nu :)

Kommet inte skriva mer nu, för jag blev akut kissnödig!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0