Tid över för datorn!

Äntligen har jag fått tid över för att sitta lite vid datorn utan nån form av stress :) För oftast är jag påväg någonstans och kollar bara lite snabbt igenom saker som hotmail och liknande.
Men nu kan jag sitta här vid datorn resten av kvällen om jag vill. Ska, precis som varje torsdag, sova kvar på jobbet för att kunna kliva upp tidigt imorgon och jobba förmiddag.

Johnnie har gått och smittat mig med sin förkylning, så det är tvärstopp i ena näsborren. Näsborrarna turas om att vara täppta för hela tiden är det nån som är täppt, men sällan båda samtidigt. Tur det, för är det nåt jag hatar med att vara förkyld(och inte ha tillgång till nässpray) är att behöva andas genom munnen och då gå å gapa som ett fån..

Just nu sitter jag och kollar igenom olika hemsidor för att få lite spartips. Börjar nämligen bli snål på äldre dagar :) Nä, anledningen är mest att jag känner på mig att det är mkt småsaker man kan skippa/ändra och spara pengar. Och jag har redan hittat en hel del användbara tips!

Hörde just en partylåt och blev sugen på att festa med ett gäng härliga kompisar! Nån som är intresserad? :)
Frågan är när det blir..Nu i helgen jobbar jag, helgen efter det kanske.. om jag har tur!

tjao!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag är på och festar nästa helg (kan du få din kräm oxå);)

2010-04-08 @ 22:56:17
Postat av: camilla

jag vill :) men de viste du väl redan ;)

2010-04-09 @ 12:05:08
URL: http://camillaslillaliv.blogg.se/
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tusen tack :D

2010-04-09 @ 12:20:04
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0