Inför sommaren :)

Sådär ja, morgonpasset är avklarat.
Jag har alltid trott att jag är en  morgontrött person, men jag börjar faktiskt undra om det verkligen är så. För nu när jag jobbar såhär går det riktigt bra att komma upp fast att klockan bara står på 03.30. Sen är det ju klart att det går lättare att komma upp ur sängen tidigt några dagar i rad, för att sen få sovmorgon en längre period. Man tar helt enkelt igen den sömn man missat sen. Värre skulle det nog vara om jag jobbade såhär en längre tid..fast du skulle man väl iofs bli van.

Nu tänkte jag sova ca 2 timmar innan det är dags att köra igång igen. Ska bli skönt att lägga sig i sängen och slappa lite, även om jag vet att det kommer bli svårt att somna..men för mig räcker det egenligen att bara vila musklerna lite. Man är ju ung och stark fortfarande :)

Igår var jag ute på stan och köpte en klänning jag tyckte var fin. Det roliga var att jag aldrig gillat den modellen tidigare, men jag tyckte klänningen satt så bra att jag inte kunde låta bli att köpa den. Orkar inte oroa mig för alla dessa "kroppsnojor" längre.. För det är oftast dom som sätter stopp för olika klädinköp. Jag fokuserar på dom delar jag gillar hos mig själv istället, och då blir man plötsligt bra mkt sexigare än innan :) Bra att tänka så inför den stundande bikinisäsongen!



Jag och Emilia har det senaste året börjat tänka mer vuxet och tar numera mer ansvar. Så vi har beslutat oss för att hoppa på Brun-utan-sol-trenden och dissa alla dessa timmar i stekande sol(som i sanningens namn inte är speciellt bra för huden). Vi kommer tjäna mkt tid och sparar samtidigt på huden.
Det hör ju sommaren till att vara brun, så vi tänkte alltså ta det säkra före det osäkra och fuska lite i sommar :)
Johnnie förstår inte riktigt meningen med det hela. Kanske ser han likheter mellan en fuskbränna och silikonbröst, dvs att det i slutändan är den äkta varan som är bäst.. Jag är inte en kille, så jag vet inte hur dom tänker..

Nu ska jag krypa till kojs. Tjao!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hellre fuska lite och må bra än att få rynkor, irriterande och onda solbränn skador och chans att få cancer säger jag! Hör av dig om tid att gå och ge blod. Puss

2010-04-25 @ 13:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0