Fullbokad fredag!

Har precis kommit hem från ridskolan och satt mig i soffan med datorn i knät. Kände att det var dags att uppdatera bloggen lite nu när jag är ensam hemma och inte har nåt speciellt för mig.

Det har varit en riktigt fullbokad fredag må jag säga, och jag som brukar vara så trött på fredagar ändå..även om den bara bestått av jobb!
Klev upp kl. 02.30 som vanligt när det är fredag och åkte till jobbet. Jobbade fram tills 12.15 då jag skuttade in i duschen på jobbet för att sedan åka direkt till stan och träffa Almunge-gänget.
Dock var Leila och Malin inte med, men det var ändå kul att träffa större delen av mitt forna gäng. Karin har jag ju inte träffat på minst 1 år..

Fick även veta att flera av mina kompisar läser min blogg. Bra tjejer, för jag skriver ju mina inlägg för att NI ska veta vad jag gör :)

När vi skulle åka hem smet vi in i en affär jag aldrig besökt förr. Och tack vare Sandra blev jag helt enkelt tvungen att köpa en kökshandduk. Hon visade mig den och det vara bara för fin för att lämna kvar!


Ridningen gick rätt bra, även om Hottie var väldigt stel ibörjan. Men ju längre tiden gick desto mjukare blev hon. På hemvägen satt jag och njöt av livet med en kall dricka i handen och min Linkin Park skiva i CD-spelaren. Nu är det helg :)
Tog det här fotot när jag kom hem, tummen upp för min härliga fredag!


Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0