Lars Winnerbäck

Nu var det ett tag sen jag senast skrev ett inlägg här på bloggen, så jag kände att det var dags att uppdatera lite!

I lördags var hela min familj förutom pappa iväg på konsert. Även Johnnie, syrrans kille och älsta brorsans tjej var med så vi var ett ordentligt gäng.
Vi skulle se Lars Winnerbäcks konsert i västerås(ja, ni hästfolk vet väl var strömsholm liger!?), då dom flesta av oss tycker att han är bra/väldigt bra. Jag tillhör den grupp som "bara" tycker han är bra, då jag inte lyssnat så jättemkt på honom. Däremot tycker jag att han har några väldigt bra låtar, och till min förtjusning spelades dom under konserten.
För att sammanfatta kvällen kan jag skriva såhär: Dåliga förband, lagom med folk, bra konsert med Winnerbäck, Lagom temp i luften och mkt bilar när vi skulle därifrån.
Här är några bilder från kvällen:







Jag och mamma håller äntligen på med våran efterlängtade sadelkammare.  Vi har under dom senaste dagarna målat och fixat allt som har med själva väggarna att göra. Det fattas bara några lister som ska höja intrycket ytterligare :)
Nu ska jag bara äta lite frukost och sen bär det av hem till mamma och pappa där vi äntligen ska börja inreda rummet med hängare, krokar, prisrosetter och ja, allt som helt enkelt hör hemma i en sadelkammare. Bilder på det hela kommer senare!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0