Hipp Hipp Hurra!

Igår fyllde som sagt min vän Camilla år, så jag och Heidi åkte dit och firade henne. Först fick hon öppna presenterna, och hon blev väldigt nöjd över dom :)
Hon fick:

1.) En lila tröja som passar i alla lägen

2.) Ett lila armband

3.) Ett par skor

Allt passade finfint och framförallt så blev hon väldigt fin i sin nya "outfit".

Tog en bild på tjejerna, men Heidi läste en tidning och var aningen okoncentrerad. Observera Camillas lila tröja!


När presenterna var öppnade åkte vi till Norrtälje och hyrde en film vi skulle se senare på kvällen. Efter ett tag hittade vi på en som ingen av oss sett, men som ändå lät intressant.
Filmen hette Frozen Kiss, minns inte om det var för kategori men den verkade lite läskig.


Som sagt så trodde vi att den var lite läskig, men det var faktiskt bara en gång vi hoppade till ordentligt. Filmen bygger på en sann historia, och såna filmer älskar jag! Hade den inte gjort det, hade filmen nog varit lite tråkigare än man förväntat sig. Men filmer som bygger på sanna historier blir så otroligt mkt bättre just pga att det faktiskt hänt.

Tog en bild på mig när jag skulle åka, och en när jag kom hem. Så sliten man ser ut på bild nr 2!





Rynkorna syns mer, tröttare blick, plattare hår.. Jag fick sjunga högt för mig själv på hemvägen för att inte bli för trött. Tur att man var ensam, för jag kan inte sjunga!

Nu måste jag åka till jobbet. Ska hinna handla hundmat på vägen också..
Tjao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0