Sessan :)

Har helt glömt skriva om en god nyhet!

Min favorithäst Sessan som jag ridit på ridskolan har ju blivit såld, men står kvar i stallet(fast bland privathästarna).
Träffade på hennes nya ägare i fredags och hon var underbar! Trevlig, glad, och framförallt: Vi har samma favvohäst :)

Jag frågade lite försiktigt om jag möjligtvis kunde få rida Sessan ibland, på lektioner och så. Inga problem! Jag får jättegärna rida henne! Jippi!

Jag har hennes nr. och vi gjorde upp att jag skulle rida Sessan nu på fredag, då vi har hopplektion.

Så nu är jag både glad över att Sessan har fått en bra ägare(inte för att den gamla var dålig alltså..) men också för att jag gärna får rida henne.

Tjao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

God jul och gott nytt år! =)

2010-12-05 @ 22:07:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: camilla

hej.. du har fått en liten utmaning av mig på min blogg.. lycka till )

2010-12-07 @ 20:51:58
URL: http://gustavssonstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0