Helgens planer:

Ska sanningen fram så har jag inte speciellt mkt planer för helgen.. :)

Ena brorsan ska firas på söndag, så på lördag ska jag och Johnnie in till stan och handla en present. Mer än så har jag inte planerat. Kom gärna med förslag!

Har blivit väldigt sugen på att hitta på något med kompisar, för det var bra längesen nu!

Det kan vara allt ifrån ett gympapass,mysig tjejkväll, en kväll i en pulkabacke eller liknande. Bara jag får träffa mina underbara kompisar igen!

Camilla hörde just av sig och troligen blir det ett litet besök på krogen på lördag kväll. Vore kul att få dansa av sig lite :)

Vi får se vad som händer!

Har känt mig väldigt nere idag. Vet inte riktigt vad det beror på, men jag skulle tippa på att jag håller på att bli helt, jäkla less på den här vintern!

Och så saknar jag Johnnie.. har inte hunnit umgås med honom speciellt mkt den senaste tiden! några timmar på nätterna då vi sover tillsammans..


Nä, nu är det dags för mig att sova och drömma sött!

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Novembersara.

SV: Ja anja är sveriges favorit tror jag :)

2010-02-18 @ 23:21:21
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Emilia

sv: Jaa verkligen blåst kille! Men han fick vad han förtjänade! hihi. Vilken härlig header du har, SOMMAR :D hoppas du får en bra morgondag :) Puss och kraaam!

2010-02-19 @ 00:21:00
URL: http://chickytimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0