Lite smått och gott!

Min dag har varit bra, trots att det snöat till och från hela dagen.
Jag gick upp tidigt idag då hovslagaren skulle komma. Johnnie skulle iväg och jobba så han gick upp strax efter mig. Han är ju en av dom som måste ta reda på all denna snö som singlar ner från ovan :)
Meningen var att Johnnie skulle komma hit till mitt jobb(ska sova över här inatt som vanligt) och hålla mig sällskap, men det satte snön stopp för. Men det gör inte så mkt, för jag får ju träffa honom imorgon.

Det finns väl egentligen inte mkt att säga om min dag då den har varit rätt händelselös. Och inte blir det mkt att berätta i helgen heller eftersom jag ska jobba då, både förmiddagar och eftermiddagar.
Nästa helg däremot, då tänkte jag eventuellt dra ut på krogen med en kompis(och kanske några till) men det är inte helt spikat än. Min bror ska även firas den helgen.

På tisdag ska mina små kissekatter kastreras om allt går som det ska. Jag håller tummarna för att dom inte är dräktiga.. Johnnie blir nämligen INTE glad om katterna förökar sig :)

Mina dagar går väldigt segt just nu. Måste bero på vintern.. Har någon nåt bra tips för att bli piggare?

<----Sååå trött är jag!

 

Nä, nu ska jag sova. Blir inte piggare av att sitta här :)

Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

Sv: nice, använder du oxå dom blåa eller har du testat nån annan av tresseme?

2010-02-06 @ 21:12:00
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0