Otrohet

Satt vid datorn igår kväll och kikade runt. Hittade på ett blogginlägg som handlade om otroget och en länk till ett ljudklipp från NRJ.
Ni måste lyssna på ljudklippet och jag hoppas VERKLIGEN att både tjejer och killar lyssnar, förstår och tänker efter hur mkt man kan såra en annan människa.

Det är så att en tjej vid namn Mikaela ringer in till radion då hon vill göra slut med sin pojkvän. Han har nämligen varit otrogen på självaste Alla hjärtans dag!
Och hans förklaring: "Vad skulle jag göra, du var ju inte här?"

Lyssna, och kommentera gärna era känslor efter att ha hört ljudklippet!

Jag tycker så otroligt synd om tjejen, för det hon varit med om är nåt av det värsta jag kan tänka mig i otrohetsväg. Starkt av henne att kunna skälla ut honom i radio :) Själv skulle jag inte ha klarat de då jag skulle ha gråtit floder.

Klicka dig in här: http://www.nrj.se/?underpage=163.10422 och leta fram "Mikaela vill göra slut i radion" och "Mikaela gör slut i radion" den 15 februari.



Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0