Uppsala

Tänkte bara skriva ett litet snabbt inlägg nu när jag har tillgång till internet för en gångs skull :)

Har just duschat och fönat håret, så nu ska jag bara sminka mig lite och dra på mig lite kläder(sitter i morgonrock just nu) sen bär det av till stan.
Ska handla lite småsaker och försöka hitta en present till min bror som ska firas imorgon. Han har inte önskat sig något, så jag får hitta på nåt själv.

Vädret är helt okej här fortfarande, men det blir kanske värre sen. Camilla hörde av sig och berättade att det blåste och snöade en hel del borta i Norrtälje.
Pga det osäkra vädret kommer jag och Camilla satsa på ett krogbesök nästa helg istället, för det vore inte kul att sitta på en buss som kört i diket eller vänta på tåg som aldrig kommer..



nä, nu är det bäst att man sätter fart.. Så jag blir klar innan Johnnie! Killar har det så bra, för dom behöver inte tänka så mkt på sitt utseende..Johnnie drar bara på sig kläder och sen är han klar efter att ha duschat..fusk..

Tjao!


Kommentarer
Postat av: N I L M A

sv: ja, jag håller med! ett guld hade hon vart värd :D

2010-02-20 @ 14:08:22
URL: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0