Semester!

Just nu sitter vi på ett hotell i Lycksele och kollar på tv. Vi har precis kommit hem från en promenad i centrum där vi stannade och åt på ett rätt trevligt ställe. Sen köpte vi lite efterrätt(en glass, gifflar och dricka) och gick sen omkring och mös i den fina kvällen. Vi matade också några små ankungar i en damm :)

Tyvärr har jag inga vettiga bilder från semestern då dom finns på min digitalkamera, så det får ni senare! En bild har jag att visa från igår iaf som jag hade på mobilen:

Jag och Johnnie skulle ut och äta på kvällen i sundsvall :)

Vi spenderade alltså första natten i sundvall på ett hotell. Johnnie, som är van att kliva upp vid 3 varje morgon och jobba, vaknade stax efter 5. Då klev han upp och duschade. Runt 6-7 väckte han mig första gången och ville att jag skulle kliva upp. Knappast, jag har semester!
Vid 07.30 gick jag tillslut upp och duschade, för han tjatade så. Men det var nog bäst så, för vi kom iväg rätt tidigt.
Nu ska vi krypa ner i sängen och kolla lite mer på tv innan det är dags att sova. imorgon bär det av till Gällivare.

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hoppas ni får det trevligt :)

2010-07-12 @ 10:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0