Trött..

Nu är jag bra trött! Klev upp 03.30 idag och har jobbat nästan hela dagen. Mina fötter gör ont eftersom dom inte är vana vid att jag står och går så mkt på en och samma dag.

Har jobbat hela onsdagen, torsdagen och nu är det bara fredagen kvar. Chefen är bortrest med familjen på en liten minisemester och det är därför jag  jobbar så mkt dom här dagarna.

I helgen har jag en hel del att göra, så det blir inte mkt till sovmorgon då inte.. På lördag ska jag träffa Emilia och på kvällen ska jag och Johnnie till Gävle och äta. På söndag ska jag hinna med att rida och på eftermiddagen ska min älsta bror firas. Måste fråga honom vad han önskar sig..

Nu ska jag skutta i säng! Men först ska jag borsta tänderna och ringa Johnnie :)

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0