Twilight!

Igår åkte jag iväg till min kompis Camilla. Vi skulle kolla på twilight-filmerna, käka tacos och sen dra ut på krogen. Vi åt och kollade på första filmen innan det var dags att sticka till bussen. Kvällen var väldigt lyckat med massor av dansande, lagom mängd dricka och trevliga människor. Det var dock vääääldigt varmt..

Det märks att vi inte blir yngre, för vi åkte hem ungefär en timme innan krogen stängde. Inte likt oss!

Fick en present av Camilla också. Fyllde år i april och inga vettiga tillfällen att överlämna presenten har kommit förrän nu. Fick jättefina vinglas!



Det är nåt som ska föreställa sprickor i botten på glasen. Jättehäftigt! Tack Camilla!

Sov hemma hos Camilla och idag kollade vi på New Moon. Har faktiskt aldrig förstått hysterin angående filmerna, men ju mer jag ser av dom och tänker på handlingen, desto bättre blir dom. Dom är speciella, inte som alla andra filmer. Dessutom tycker jag att skådespelarna är väldigt bra!


Camilla och heidi skulle gå på bio och se den tredje filmen på bio mitt på dagen, men jag hängde inte på. det ångrar jag nu.. Den andra filmen byggde upp mkt spänning och jag vill ju se hur det går!
Ska se om jag hittar på nån som kan vara intresserad av att se filmen med mig :)



Det bästa med filmerna är att man verkligen rycks med känslomässigt. Man känner kärleken, sorgen och skräcken. Det har dom verkligen lyckats med. Så nu börjar jag alltså allt mer förstå varför folk gillar filmerna så mkt :)

Idag, på tal om ingenting, har jag och Johnnie varit iväg och badat med vår hund Viggo. Han fattade ingenting först, men med hjälp av lite lek fick vi honom att uppskatta vattnet allt mer. Han hade nog aldrig badat förut..

Nu ska jag gå och väcka Johnnie som somnat!
Tjao!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: ja det är riktigt hemskt att någon kan utsätta ett litet barn för nåt sånt! Hjärtlös typ.. :(

2010-07-18 @ 04:54:03
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Mysigt :)

2010-07-18 @ 14:11:13
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0