Nytt inlägg, Jippi!!

Nu var det bra längesen jag skrev ett blogginlägg..förlåt! Har för mkt annat skoj i mitt liv som jag prioriterar mer än bloggen.

Den här veckan kommer jag bo på jobbet då chefens pappa är bortrest och jag jobbar extra pga det. Det innebär att jag kommer ha tillgång till internet mkt mer än vanligt och säkert kommer att skriva lite nya blogginlägg. Tyvärr kan jag ju inte lägga in mina egna bilder på bloggen när jag är inne på jobbets dator, men jag hoppas att det räcker med läsningen :)

Idag har jag jobbat som vanligt, men imorgon kommer jag jobba från 04.00 till 19.00 med några timmars ledighet mitt på dagen. Tänkte försöka sova och jobba så mkt som möjligt, för det finns inte så mkt annat att göra här på jobbet.

Nu när jag skrivit klart detta inlägg tänkte jag ringa Johnnie och prata lite samtidigt som jag knallar iväg bort till sinkorna på betet för att se om någon kalvat. är det en riktigt fin kväll tänkte jag försöka ta lite fina bilder oxå.

Nä, klockan är mkt, så jag måste dra. Hörs förhoppningsvis imorgon!

Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0