214 miljoner.

Vad skulle jag göra om jag vann dessa pengar? Inte en blekaste.. Skulle antagligen stå där som ett fån och tro att allt var ett skämt!

Skulle väl först och främst bjuda familjen på en lyxig semester(det behöver dom!) och självklart skulle jag och Johnnie resa till dom ställen vi velat besöka men inte haft råd. Men..sen då?

Jag trivs med jobbet, bilen och hemmet och anser att jag inte behöver byta upp mig bara för att jag fått pengar. Jag skulle ju inte behöva jobba, men vad ska man då göra? Sitta hemma och ta det lugnt är inget för mig då jag blir nervös och rastlös av det.
Så mkt hade nog varit sig likt, men ändå inte. Man skulle ju ha möjlighet att göra så mkt mer än i vanliga fall :)

Förresten, skulle nog förnya min garderob en hel del :) 
Känner jag mig själv rätt så skulle pengarna mest gå åt till småsaker. Som kläder, skor, gardiner, möbler, vinterdäck, hästtäcken och liknande.

Vad skulle du göra om du vann otroligt mkt pengar?

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0