Besök!

Nu är jag klar med förmiddagspasset och tänkte gå och lägga mig en stund, annars orkar man inte i längden..

Ikväll tänkte Johnnie komma på besök och sova över med mig. Längtar verkligen jättemkt då man inte är van vid att vara ifrån honom flera dagar i rad, Jag KAN vara ifrån honom längre tid, men jag är så kär i den killen att jag saknar honom så gott som jämt.
Ville bara att ni inte skulle tro att jag är den typen som ALLTID hänger med pojkvännen, klänger och ska jämt ha uppmärksamhet. Jag och Johnnie har så mkt för oss att vi knappt hinner ses om dagarna, så när vi väl ses vill vi ägna så mkt tid som möjligt till varandra.



nu ska jag käka lite innan jag skuttar isäng!
Tjao!

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Ja samma här! :) men det fanns mkt fint då med :)

2010-03-10 @ 16:09:45
URL: http://www.hannahborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0