Titanics uppföljare: en bluff!

Det var som jag misstänkte, det blir ingen uppföljare till Titanic! Jippi!
Emilia förklarade för mig att det hela bara var en bluff, och ska jag vara ärlig var jag riktigt rädd där ett tag. För jag tycker verkligen inte att det ska bli någon uppföljare. Inte ens en nyinspelning faktiskt, då jag tycker att filmen är otroligt bra som den är!

Så nu kan jag pusta ut! och skratta lite åt mig själv som faktiskt gick på det ett tag :) Fast jag var inte den enda har jag märkt!

Nu ska jag strax skutta in i duschen och göra mig lite fin. För sen ska jag träffa Emilia i stan och fika lite :)

Nästa vecka blir rätt tuff för mig(som inte är van) för chefens pappa ska resa bort på semester. Det innebär att jag ska jobba både förmiddagar och eftermiddagar från tisdag till nästa tisdag. Helgen går oxå åt till att jobba. Men pengar blir det!

Nu måste jag kila! Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0