Fitness

Sitter just nu på youtube.se skaffar mig lite inspiration till min träning. Har hittat en tjej som visar väldigt mkt av sin fitnessträning och där får jag många nya idéer. Så gäller det att memorera och sen ska det bli svettigt i helgen då det(om vädret tillåter) blir ett ordentligt träningspass ute på skogsvägarna!



Hittade bilden på internet, och medans jag letade efter en passande bild hittade jag exempel på vad jag INTE vill åstakomma med min träning:


Jag tycker varken det är snyggt eller hälsosamt att se ut som på bilden ovan.. Visst ska man ha så pass mkt muskler att man klarar av sin vardag, men mer än så känns onödigt. Dessutom tycker jag att det är rätt värdelöst att gymma fram muskler. För då skaffar man sig muskler för syns skull, inte uthålliga muskler som kan jobba.

Nu måste jag skutta isäng!
Nattinatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0