Lite semesterplanering

Allt är som vanligt! Jag uppdaterar bloggen lite snabbt eftersom jag är på språng och Johnnie har somnat på soffan!

Kom hem en timme senare från jobbet pga en bråkig kviga, så jag har inte gjort mkt. Käkade lunch och sen har jag spenderat resten av tiden framför datorn. Jag och Johnnie har planerat lite mer inför semestern och om allt går som det ska åker vi till Sri Lanka en vecka. Jag tyckte att vi skulle vara borta 2 veckor men Johnnie vill och kan bara vara borta 1, tyvärr..Men det är bättre än inget alls!
Nu ska Johnnie bara kolla igenom allt jag hittat om resan, och tycker han att det låter bra ska vi bara boka :)
Nu ska jag skutta in i duschen och sen sticker jag iväg till ridningen.

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0