Träning!

Nu är dagens träning, dusch och frukost avklarad. Har skött mig utmärkt dom senaste dagarna när det gäller träningen- Joggat några km med hunden, sen tagit mig igenom ca 10 övningar här hemma(sit ups, armhävningar osv..).
Min massör ville att jag skulle träna ryggen mer, och hon gav mig några förslag på bra övningar som jag nu ska försöka jobba med dagligen. Sen får vi se om det blivit bättre nästa gång jag besöker henne.

Har dessutom varit duktig med att komma upp på morgonen dom senaste dagarna. Det senaste halvåret har jag nämligen ställt klockan på 7.00 och gått upp 7.30. Men dom senaste dagarna har jag gått upp när alarmet lever rövare första gången, dvs kl 7.

Hoppas på att kunna få rutin på det här nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0