Äntligen helg!

Nu har jag kommit hem, satt mig i soffan och pustat ut. Känner att jag behöver en ledig helg nu! Jobbade ju förra helgen pga att min chef var bortrest. Jag har som tur är inte behövt jobba några dubbla pass eftersom vi har en holländsk kille som hjälper oss på gården just nu. Trots att jag jobbat nästn precis som vanligt känner jag mig sliten. Kanske mest beror på att det blev en låååång dag igår..

 Emelie övningskörde :)

Var iväg på Rimbo marknad, men det blev inte riktigt som jag, mamma och syrran tänkt oss. Regnet mer eller mindre öste ner och vi var genomblöta efter ungefär en timme.
Trots det gick vi igenom hela marknaden, även om jag flera gånger ville ge upp, åka hem och krypa ner under en varm filt i soffan.
En sak är säker: Blir jag inte förkyld nu, så måste det vara nåt fel på mig!

Handlade lite smått och gott iaf, men bilder får jag fixa sen. Tänkte nämligen visa lite bilder, men kan inte ladda upp dom. Får ta det en annan gång! En bild blev det iaf :)

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0