Middag

Kom hem sent från jobbet idag pga den sjuka kon. Trots det bestämde jag mig att ändå laga middag eftersom jag måste ha en matlåda till imorgon.
Det är nog inte många som lagar mat kl 21.00 på kvällen.. :)
Idag blir det en lammgryta som ser väldigt god ut. Hoppas att den är lika god som den ser ut!

Johnnie har inte kommit hem än från jobbet. Hon kommer nog lagom till att maten är klar.

Min ena bror ringde när jag skulle åka från jobbet och undrade om jag, Johnnie och Pontus var intresserade av lite paintball i helgen.
Har aldrig testat det, så det vore jättekul! Får se vad Johnnie säger när han kommer hem, men om han inte hinner/vill åka med så åker jag kanske själv.


Kommer dock inte göra som på bilden(hittade den på internet). Gör nog LITE ont att bli skjuten när man endast har underkläder..

Kollade lite snabbt vad som fanns att se på tv och råkade hamna på en kanal som visar hästhoppning. Var bra längsen jag kollade på sånt, så jag blev kvar på den kanalen.. det är mer spännande än vad man tror :)

Nu ska jag återgå till maten.
Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0