Semesterplaner

Har precis kommit hem från jobbet och satt mig i soffan. Gillar att kolla på serier som Simpson och Family Guy när jag kommer hem såhär på kvällen. Brukar vara så trött att jag inte orkar tänka så mkt, så deckare och liknande brukar inte vara nån bra idé. :)

Tänkte kika runt lite på olika ställen jag och Johnnie kan åka på semester till nu i vinter. Vi är sugna på att åka till nåt varmt ställe, men mer än så har vi inte planerat. Är hög tid att börja planera saker och ting nu!
Nån som har nåt förslag på trevliga semesterorter?



Tjao!

Kommentarer
Postat av: Saga

Thailand! Själva resan är ganska dyr men sen är allt i Thailand jättebilligt, både mat och shopping. Va där i vintras med min familj, vi är 5 stycken och åt middag för max 200kr/kväll. Jag var egentligen inte jättesugen på att åka dit, känns som det är sån hysteri över just Thailand men det är verkligen underbart!

2010-10-04 @ 17:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0