Sessan

Tänkte visa er några bilder på min favorithäst på ridskolan!


Hon är väldigt välriden och trots att hon har otroligt mkt energi kan man lita på henne till 100%. Hon ställer alltid upp för sin ryttare och passar mig perfekt.
Det bästa är att många andra på ridskolan tycker att hon är för energisk, så jag får henne för mig själv :)
Förhoppningsvis ska hon vara dräktig nu, vilket isf är jättekul! En sån härlig häst ska man avla på!



Jag hoppas på att kunna rida henne lite mer än jag gör nu. Lär mig otroligt mkt av att rida henne, och hon behöver röra på sig. Alltså så skulle vi kunna slå 2 flugor i en smäll :)

Red henne idag, och det gick helt okej. Hon är lite stel fortfarande efter en skada som resulterade i vila, men det blir bättre och bättre.
Just idag fick vi öva ställning, skänkelvikning och i huvudtaget att styra hästen på rätt sätt. Väldigt lärorikt!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0