Strömavbrott

Först och främst:
Tack Saga för semestertipset! Ska framföra det till pojkvännen och se vad han tycker. Har också funderat på att åka till Thailand, men det var som du säger dyrt att resa dit.. Men det är så otroligt fint där att jag kommer att fundera vidare på att åka dit :)

Johnnie ringde just och sa att jag inte behövde skynda mig hem. Trodde först att han skulle bli sen hem eller nåt sånt, men det är tydligen strömavbrott hemma!
Jag tycker personligen att det är jättemysigt när det är mörkt och tyst samtidigt som några levande ljus står på bordet, men samtidigt blir man väldigt begränsad..

Det är pga det som jag sitter på jobbet och klottrar ner det här inlägget :)

Men nu ska jag iaf röra mig hemåt mot mörkret, så får vi se vad jag hittar på ikväll. Det är nu man märker hur beroende man är av el..

Till sist: Hur fasiken kan man släppa ut 17 000 minkar från en minkfarm? Det är inte många som klarar sig i det vilda... Men det ämnet tar vi en annan gång, för jag har mkt att säga om sånt!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0