Färska örter

Chokladpudding är bra gott :)
Har just smaskat i mig lite som blev över från igår. Johnnie och jag lagade en jättegod och enkel middag bestående av ris, stekt kyckling och currysås. Till efterrätt blev det, som ni säkert redan förstått, chokladpudding.
Till middagen åt vi mina hemmaodlade tomater och sallad, mkt gott!

Har länge velat ha färska örter i köksfönstret, och nu har jag äntligen fixat det som jag vill ha det. En kruka med sallad(som växer sig allt större), en med gräslök och 2 med örter som är påväg upp ur jorden.
Det blir ju extra kul att laga mat om man kan använda färska örter :)





Har joggat en vända oxå, bäst att passa på när vädret är fint! Det har gått hål i min träningströja, så nu börjar det verkligen bli dags att handla lite nya träningskläder. Behöver ju nya träningsbyxor oxå. Om jag hinner tänkte jag åka in en vända till stan i helgen.



Jag och Johnnie har börjat planera semestern oxå, men det får jag berätta mer om en annan gång. Måste nämligen åka till jobbet nu!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0