God morgon :)

God morgon!
Har precis klivit upp och sitter just nu och kollar på barnprogram :) Först Bumbibjörnarna och sen musse pigg. Nu började det nåt nytt, dåligt program så nu var det inte intressant längre. Det brukar ju annars vara rätt kul att kolla på dom program man växte upp med!

Nu ska jag dra på mig lite kläder(sitter i morgonrock..), ge mig ut på en joggingtur och sen bär det av hem till mamma och pappa för att rida.
När jag sen kommer hem har jag lite städning kvar som jag inte hann med igår.

Egentligen hade jag planer på att åka till stan och shoppa lite nya kläder, men just nu är det en hästtransport som jag vill ha. Därför väljer jag att spara dom pengar jag har :)

Nu ska jag röra på mig, men jag återkommer!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0