Terminator 2

Sitter fortfarande ensam här hemma och tar det för tillfället lugnt. Har vikt en massa ovikt tvätt, bytt sängkläder och dammsugit.
Sen har jag suttit och sorterat kvitton och räkningar så nu är det nästan klart. Vad vuxen jag känner mig, städar och sorterar räkningar en lördagskväll!
Men jag börjar helt enkelt bli stor nu. För visst är det kul att festa och träffa kompisar, men nu gör man det på ett mognare sätt. Att supa sig stupfull, hångla upp nån okänd kille och spy i buskar gör man inte längre. Sånt är för tonåringar :)

Sen verkar det som om alla mer eller mindre går igenom en "festperiod". Vissa går igenom den vid 17-årsåldern, andra vid 23-årsåldern. Har gamla klasskompisar som festar mkt nu, medans andra har lugnat sig och ser allt ur en ny synvinkel.

Börjar undra vart Johnnie tagit vägen. Tycker att han borde vara hemma nu.. Får ta och ringa honom och kolla så att allt är som det ska.

Just nu visar dom "Terminator 2" på tv, var bra längesen jag såg den!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0