Mirran

Har nyss klivit upp, men har varken hunnit äta frukost, duscha eller dra på mig några vettiga kläder. Går omkring i morgonrock :)
När allt det är avklarat ska jag åka till stallet och rida Mirran en sväng. Sen ska hästarna ut och jag ska köra vidare mot jobbet.


Är fortfarande väldigt trött på mornarna, tror att det beror på att solen knappt letar sig in i vårat sovrum. Är uppväxt med att solen lyser upp hela mitt rum på mornarna, och förr hade jag aldrig problem med att komma ur sängen!
Vi ska renovera ett av rummen på framsidan av huset och sen använda det som sovrum. Johnnie får koll på gården, och jag får solljus på morgonen. Alla blir nöjda och glada :)

nä, nu kurrar det i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0