Hemma igen :)

Nu är jag hemma igen efter min och Johnnies utlandsresa. Måste faktiskt erkänna att jag tycker att det är skönt att vara på hemmaplan igen. Har saknat djuren och familjen!

Så det första jag gjorde idag var att åka hem till mamma och pappa, sadlade Bullen och sen red jag en skön tur i det svenska vinterlandskapet. Var så härligt att rida igen!

Hörde att jag och Johnnie åter igen valt rätt vecka att åka på semester på. I somras prickade vi in den varmaste veckan, så när vi var uppe i norrland där det var svalt och skönt låg alla här hemma och flämtade i skuggan. Och nu när vi var utomlands i värmen fick vi sms om att det var närmare -30 här hemma, usch.. Skönt att vi slapp det :)

Nägra bilder från semestern har jag inte redo att visa än. Men jag ska försöka fixa det så snart som möjligt. Kompisar har nämligen hört av sig och vill se massor av bilder från resan. Håll till godo!

Berättar mer om resan sen!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0