En bra dag!

Idag känns det som att det blir en bra dag! Jag har varit lite som ett dräktigt sto på senaste tiden, dvs grinig och allmänt lättretlig, men idag känner jag mig pigg och glad :)
Jag bestämde mig för att jogga en vända nu på förmiddagen och sen ta en härligt dusch, för det är alltid bra när man känner sig trött, omotiverad och sur. Och det verkar alltså funka, för idag ser jag fram emot att åka till jobbet. Det gjorde jag inte igår..

Jag har också börjat längta väldigt mkt till sommaren.. Att kunna jogga i tunna kläder och inte behöva oroa sig för att halka eller liknande när man motionerar.



Bilden är från min och Johnnies semester sommaren -10 i norrland då jag fick för mig att kuta uppför ett berg.. Kul att få träna i annan terräng, men benen fick verkligen kämpa!

Vill ha sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0