Semester!

Ni får ursäkta den otroligt dåliga uppdateringen denna vecka, men det beror helt enkelt på att jag har semester :)

Jag och Johnnie är ute på en "road trip" genom sveriges härliga landskap och just nu är vi i Halmstad, där vi övernattat. För dom som kan Sveriges karta lika bra som jag: Halmstad ligger strax nedanför Göteborg.



Nåt som är kul med semester för min del är att man får klä sig fint och sminka sig dagligen! För "normalt" folk innebär väl semester ofta en paus från just dom grejerna, men jag som sällan har en anledning att göra mig fin tycker att det här är jättekul :)

Har inte riktigt tid att visa bilder från semestern än, men jag får ta det framöver. Vi ska nämligen rulla vidare strax. Skåne nästa!

Smakprov på vad vi gjorde igår:


Naturhistoriska museet i Göteborg :)

Kommentarer
Postat av: BlomsterDesign

Entreprenör Wahlström i egen hög person! Såg inte tokigt ut det där. :)



// Jimmy

2011-07-21 @ 00:39:09
URL: http://blomsterdesign.blogg.se/
Postat av: Joni

Hahah, Mr trädojja ;P

2011-07-21 @ 10:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0