Strömsholm

Igår gick jag och mamma upp tidigt för att åka till Strömsholm. Den här helgen är det tävlingar där och vi åker varje år. Har blivit lite av en tradition :)

Min moster Helen bor där i närheten också, så vi passar alltid på att besöka henne när vi ändå är i krokarna. Hon har köpt en ny liten pålle nyligen, så självklart hälsade vi på den lilla rackaren innan vi åkte hem. Tyvärr hade jag inte kameran med mig ut i hagen, så jag har inga bilder..Men den var så fin så! Ett litet arabiskt fullblod.







Tog några bilder när vi kollade på ponnyhoppningen. Både jag och mamma ville se ponnyerna hoppa då vi tyckte att det skulle vara roligare än att kolla på dom stora hästarna. Dock blev vi lite sena, så vi såg bara hälften av c-ponnyerna och alla d-ponnyerna.  Missade alltså dom mindre pållarna..

Blev en hel del handlat under dagen, men det visar jag sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0