Dagens träning!

Nu är dagens träning avklarad! Johnnie ringde när jag precis skulle börja jogga, så jag gick mer än planerat idag. Har en runda jag springer, och den rundan börjar och slutar jag alltid med att gå en liten bit. För att få upp pulsen lite/ varva ner.
Men det gjorde inte nåt att jag gick mer än vanligt, för de kompencerades med ett högre tempo!

Jag har fortfarande inte riktigt kommit igång med träningen, men jag är på god väg! Lite svårt att hinna springa så mkt som jag vill när jag även ska hinna rida hästarna och hålla rent hemma från disk och liknande. Tiden räcker inte riktigt :) Men då brukar jag tänka på ett litet "citat" jag såg någonstans.

"Alla har 24 timmar om dygnet att spendera"
Vi har alla lika mkt tid, det gäller ju bara att prioritera och planera rätt!

Iofs gör jag rätt mkt på ett dygn när jag tänker efter.. Men jag vill hinna mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0