Min sladd har hittat hem :)

Nu när jag varit hem till Heidi har jag äntligen fått tillbaka min sladd till mobilen. Den behöver jag för att ladda över bilderna från mobilen till datorn. Glömde den hemma hos Heidi och Hampus när vi åkte till Ullared i höstas och sen har jag helt enkelt inte träffat Heidi förrän nu. Och sladden är ju inte livsviktig, så jag har inte brytt mig så mkt.
Men jag märkte att jag tagit en hel del bilder med mobilen nu under dom här månaderna..
Inte så mkt att visa kanske, för det är mest för eget intresse :) Och en del bilder är rätt äckliga.. Bilder på Sköna när hon gjorde illa hornet och var helt blodig om huvudet, kor som gjort illa juvret så att det kommer blod istället för mjölk ur spenarna.. Det är sånt som händer, och brukar ordna sig. Men jag tror inte att ni vill se sånt här i bloggen. En del är ju väldigt känsliga för t ex blod.. Eller vill ni se?

Bjuder på en bild jag tog efter att ha varit på Ullared. En bild av mina inköp :) Det bästa är att allt jag köpte har kommit till användning! Inga onödiga köp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0