Vovvar!

Det finns en hundras jag fallit pladask för, och det är rasen Boston terrier. Jag vet egentligen inte varför, för att dom är egentligen rätt fula.. Men dom är liksom så fula att dom blir söta, om ni fattar vad jag menar! Stora öron, utstickande ögon, trubbig nos och små, smala ben.

Här är några bilder jag tagit från google för att ni ska veta hur dom ser ut:






Ja, jag sa ju att dom var fula :)

Men valparna var faktiskt helt och hållet supersöta!

Jag kommer nog aldrig att skaffa en, då jag föredrar raser som är mer avlade för att jobba. Som t ex vallhundar och slädhundar. Fast ska jag vara helt ärlig så är jag inte ens en hundmänniska..Gillar katter mer :)

Och innan nån börjar undra, så kan jag säga att Viggo är inte min hund utan Johnnies. Fast man kan tro att han är min eftersom det är mest jag som pysslar om honom och tränar lydnad med honom. Men jag känner att jag inte vill ha nån egen hund, det är liksom inte min grej..



Haha, Viggo ser ut som en jättestor hundvalp med sina hängöron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0