Hemma från ridningen

Har nyss kommit hem från dagens ridlektion. Var så hungrig att jag var tvungen att äta ordentligt direkt när jag klev in genom dörren!

Idag red vi ut i naturen, vilket självklart är kul på sitt sätt. Men jag tycker alltid att det är roligast med ordentliga lektioner, för jag vill lära mig nya saker varje gång :)
När vi kom tillbaka till ridskolan red vi lite på utebanan innan vi avslutade lektionen. Några hinder stod kvar så jag tog några skutt innan jag skrittade av. Hade dock en lite trög häst, så nån riktig energi fick vi aldrig riktigt..

När vi skulle lämna stallet satt det info-lappar uppsatta till oss att ta med oss hem. Det var lite roligt, för ridskolechefen hade skrivit ner några datum då bland annat min favvo Sessan ska föla. Kul att hon lägger ner energi på att hålla mig uppdaterad angående Sessans dräktighet, för jag känner inte Jenniemy(som hon heter, dock osäker på stavningen..) speciellt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0