Omotiverad träning

Har på senaste tiden känt mig väldigt omotiverad till att träna. Brukar jogga en sväng innan jobbet, och har precis kommit igång efter ett uppehåll jag haft över vintern.

Har kommit på att jag nog skulle vinna tillbaka motivationen genom att variera träningen mer. För jag har liksom lessnat på att bara jogga, även om jag gillar det.

I helgen ska jag åka till löpspåret här i närheten och jogga. Där är terrängen mer kuperad och det är lite mer utmaning än att springa på vägarna häromkring.

Igår tog jag en promenad med vovve innan läggdags. Mysigt väder :) Gillar dimma!


Nån som har tips på roliga sätt att träna? Som är lätta att göra på egen hand..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0