Strömsholm

Snart är det dags för Strömsholmstävlingarna! Jag, mamma och syrran har varit där många gånger då min moster bor där och har fått in oss gratis :)

Förra året var jag och mamma där, och det var väldigt kul att dels göra nåt tillsammans, men också att kolla på alla möjliga sorters hästgrejer.
Vi har planerat att åka dit i år också, och troligen blir det på lördagen. Mamma skulle kolla om hon kunde vara ledig från jobbet då. Och jag hoppas att det inte är allt för mkt att göra på mitt jobb heller!



Att vi bestämde oss för lördagen beror på att vi vill kolla på ponnyhoppningen :)

För mer info om aktiviteter, datum, inträde osv, kolla in:

http://www.stromsholm.com/website1/sd_page/62/1/index.php?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0