Gårdagens lektion

Hade som vanligt med mig Bullen till ridskolan igår. Bullen visade verkligen sitt lugn eftersom han stod och sov i stallgången :) Cool och världsvan pålle!



Lektionen gick sådär. Övade böjning och ställning, vilket Bullen fortfarande är dålig på. Men min ridlärare tyckte ändå att jag skulle vara nöjd.
Själva uppgifterna kan jag väl inte klaga på, men han bråkade så mycket med bettet. Han gör det till en viss del, men igår var han extra jobbig!

Nyduschad och färdig för hemfärd:


Måste dock berömma honom för att han blivit väldigt lätt att hantera. Lätt att lasta på och av, lätt att lämna på stallgången, leda.. ja, allt har förbättrats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0