Gårdagens uteritt

Igår fick jag lite ont om tid, så jag tog med mig Bullens träns ut i hagen och gjorde iordning honom där för en barbackatur i solen.

Vi skrittade mest, men på hemvägen galopperade vi på i full fart en bit. Det är som lättast att följa med i rytmen när han galopperar fort, så vi brukar satsa på det :)
Fast av någon anledning tvärnitade han på ett ställe, vilket verkligen satte min balans på prov! Men jag lyckades sitta kvar, med nöd och näppe.
Haha, bushäst..



På fredag ska han med till ridskolan som vanligt, och på söndag ska vi vara med på gymnastikhoppning. Ska bli kul att se hur det går! Hoppas även på att få med mamma så att hon kan fota lite, men inget är säkert än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0