Fölis

Har inte blivit så mycket uppdateringar på senaste tiden, för jag har haft så mycket annat för mig och därför inte hunnit.

Igår tog jag hem Fölis till exempel. Fölis skötte sig jättebra, men dom andra gjorde det inte. Efter att hon blivit jagad genom stängslet 3 gånger började det lugna sig lite. Hon går nu med gammelstoet(som är ledare för flocken) och ska göra det tills i helgen.





Kan inte sluta bli förvånad om och om igen över hur lugn denna lilla dam är! Transporten, jagad i hagen och stå i spilta. så lugn hela tiden!
Hon har nämligen aldrig stått i spilta förut, men för att citera mamma: "Hon står i spiltan som om hon aldrig gjort annat!"

Så hela gårdagen spenderades ute hos mamma och pappa för att hålla koll på hästarna. Därför blev det inget uppdaterat då. Kom hem så sent och skulle upp tidigt nu i morse. Men nu fick jag lite tid över, har jobbat nu på morgonen för att kunna gå på föreläsning ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0