Promenad

Regnet öste ner när jag klev upp idag, men trots det satte jag mig i bilen och åkte till hästarna. En liten promenad kan man i alla fall ge sig ut på.
 
Hästarna går i en hage en bit från stallet, och för att slippa hämta grimman i stallet tog jag två grimskaft istället(hade dom i bilen). Bullen traskar ju så snällt bredvid, så de gick så bra så med min hemmagjorda grimma.
 
Gick inte långt, bara så att vi fick upp värmen lite :) Trots endast en kort promenad var jag plaskvåt när jag hoppade in i bilen igen. Fick åka hem och byta kläder innan jag åkte vidare till jobbet.
 
Imorgon ska jag ha med Bullen till ridskolan och se om vi kan samarbeta lite på lektionen. Vi båda är lite otränade och lata för tillfället!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0