Pysselkväll i stallet

I dag blev det pysselkväll i stallet för min del. Johnnie sover efter att ha jobbat hela dagen, så jag fick sysselsätta mig själv(vilket jag oftast gör..).
Tog in hästarna och fodrade, sen pysslade jag med lite allt möjligt. Rycktade, kratsade hovar, borstade igenom manar och svansar. Kollade vilka täcken som var torra, gjorde iordning morgondagens foder m.m.
 
Passade även på att fläta Flammans svans, ville se hur det såg ut :)
Dessutom vill jag testa hennes gränser lite, och se vad hon tvekar inför och inte. Att greja med henne medans hon äter är i alla fall inga som helst problem. Hon brydde sig inte alls.
Målet med denna lilla häst är ju trots allt att jag ska kunna göra ALLT med henne. Jag ska kunna slå in henne i ett paket utan att hon ska blinka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0