Pratat av mig

Ursäkta att det blivit fattigt med nya inlägg, men jag har tagit det väldigt lugnt dom senaste dagarna.. Ni vet varför.
 
Känns i alla fall bättre nu. Bor ju på jobbet den här veckan pga mycket jobb, men var hem igår efter att ha avslutat morgonpasset. Meningen var egentligen att jag skulle åka till ridskolan på eftermiddagen, men jag avbokade det.
Kunde bara inte. Ville inte sitta upp på en annan häst, inte än.
Istället åkte jag hem till mamma och pappa. Båda var hemma och även syrran, så jag fick en hel del tröst. Mamma och jag pratade mycket om Tara och om hästarna hon och hennes syster hade när dom var yngre. Den ena avlivades pga kolik och den andra blev påkörd av en bil.

Kändes bra efter att ha fått gråtit och pratat av sig med mamma, som vet precis vad jag går igenom och hon kände ju också Tara. Vi pratade mycket minnen.

Nä, nu ska jag sova! Hörs mer i helgen, då har jag nog mer tid att skriva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0